Pages

joi, 1 noiembrie 2012

Nu am putere sa strig...

Nu am putere sa strig...

De vei mai trece pe la mine,
Sa iti lasi gandul la intrare,
Doar corpul tau sincer mai are
Cuvant.
Indragostit prea tare...

In seara cand totul sopteste doar dor,
Ma uit la voi doi, dar el este actor,
Indiferent...dar te castiga usor.
Si plec.
Cu trei lacrimi din nor...



40 de comentarii:

  1. Hihihi. Sunt prima care am ocazia sa spun ca IMI PLACE ...dar si ca poezia ta...doare

    RăspundețiȘtergere
  2. Atatea sentimente si emotii profunde se gasesc in cuvintele tale...atat de minunat! :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, inca apreciezi poeziile mele... Multumesc mult de tot! Sper sa nu dezamagesc si in viitor.

      Ștergere
  3. Frumos. De data asta am si starea potrivita sa citesc poeziile tale. Nu sunt trista, doar melancolica, cumva, nu stiu... In fine. Frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Ma bucur ca ai inteles ce am vrut sa exprim.

      Ștergere
  4. Scri frumos.Se vede că eşti un om deosebit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult...Ma bucur ca ai vazut aceasta persoana in mine. Multumesc...

      Ștergere
  5. Ai potrivit cuvintele foarte frumos..
    Sigur au ajuns acolo unde trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Citesc blogul tau ...imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nimic nu poate fii mai frumos..defapt este tot ce conteaza.... iubirea.....chiar daca uneori doare...:)
    Sunt minunate...gandurile....trairile....cuvintele tale.....,ma simt norocoasa sa ma aflu aici.....sa le citesc...:)Stii ce fac acum?..stau pur si simplu.....si privesc fulgii de nea....si`as prinde unul in palma....,cu fata spre cer as lasa sa se aseze.....pe nasuc...si pe pleoape..E o lume aparte aici la tine:)Multumesc!:)
    cu drag floare de colt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte minunate ai scris tu aici!:-< M-au atins, si cand ma ating, nu am cuvinte...insa sunt multumit, sufleteste.

      Ștergere
  8. Impresionant cum toate cuvintele intra rand pe rand in suflet si pun stapanire pe mine .. Ma regasesc in fiecare cuvant .. din pacate , chiar doare !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, doare...
      Daca am reusit sa trimit aceste cuvinte atat de departe, nu pot sa fiu altfel decat fericit.
      Multumesc mult!

      Ștergere
  9. Doare, dar intr-un mod frumos.Imi place :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact acest lucru incerc sa il fac...sa va atinga pe toti, putin, acolo unde trebuie...

      Ștergere
  10. Sunt foarte frumoase versurile :)

    RăspundețiȘtergere
  11. E trist,dar foarte frumos.Transmiti foarte multe prin aceste versuri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este o poezie ce imbraca tristetea frumos, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca poezia ta este genul de poezie pe care daca o citesti cand esti suparat, melancolic, nostalgic, o simti perfect, o traiesti si o indragesti pe loc pentru ca este strigare a durerii. E foarte frumos, dar sa stii ca in orice lucru trist exista ceva de o mie de ori mai minunat decat ai crede. Dar e asa de adevarat sentimentul pe care in descrii tu aici :
    "Si simt ca dispar, si simt ca ma sting,
    De ce nu vrea viata sa te ating?
    Te vad.
    Nu am putere sa strig..."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot! Nu am cuvinte sa spun ceva, cand vad acest lucru, ca apreciezi...:-<

      Ștergere
  14. Foarte frumos.
    Reuşeşti să transmiţi atâtea stări prin versurile astea..îmi place !

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am cuvinte... Ai scris asa melancolic si emotionant. Ai reusit sa ma surprinzi intr`un mod placut. Fiecare poezie de a ta e splendida. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. trist :|.. Oricum scrii foarte frumos.. Felicitari :*!

    RăspundețiȘtergere
  17. Minunata poezie, in luna in care m-am nascut, o zi de toamna. Nu stiu ce ti-as mai putea spune.. Cuvintele tale sunt ca o alinare, un mesaj profund, iar fiecare cuvintel parca e brodat cu fire mici din aur. Se vede, din mai toate poeziile tale ca esti melancolic, si eu sunt la fel. Iar, poeziile tale sunt medicamnetul perfect. Te admir, pentru felul cum din niste simple cuvinte, faci o arta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte minunate mi-ai spus tu aici! De asemeni, si pentru mine, acestea sunt un medicament! Faptul ca va stiu alaturi de mine, imi da putere sa trec mai departe...doar asta deocamdata.

      Ștergere
    2. Stiu, si eu scriu poezii, intr-un fel melancolic ciudat, da' mai mult ce zic, zic prin versuri,.. poate treci si pe la mine cu o parere. :) Si m-am indragostit de felul tau de-a scrie, e unul foarte placut ;))

      Ștergere
  18. Esti genial...
    E doar un actor,care de obicei o castiga usor...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...