Pages

luni, 9 iulie 2012

Revino maine..

Revino maine...

Doar picaturi de soare,
Ce-n suflet aveau ploaie,
Schimbau iarasi pe roua,
Vechea iubire-n noua.

Imi esti un aspru dor,
Al dragostei fior,
Ce-mi daruiesti asemeni
Sperantei pretuntindeni...

Cand razele de roua,
Despart pe soare-n doua,
Rapid sa-l vestejeasca,
Iubire sa traiasca.

41 de comentarii:

  1. Aer in iubire sa culegi...Ce poezie romantica,melancolica.Foarte draguta!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nou vin cu multumiri!!!:o3 Multumesc mult de tot:o3! >:D<

      Ștergere
  2. "Imi esti in alb decor,
    Un vis ametitor," - ce frumos ai spus-o ! aşteptam de mult să mai postezi ceva, sincer ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!:o3 Nu am facut-o pentru ca a fost perioada cu bac-ul...acum cu inscrierile:(. O sa mai revin oricum!>:D<

      Ștergere
  3. Atat de frumos...:o3 ador foarte ,foarte mult poeziile tale <3 sa nu te opresti niciodata din scris. :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Poeziile tale mereu reușesc să mă emoționeze și mă regăsesc aici..
    Continuă cu scrisul, ești foarte bun ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Versurile sunt foarte frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te asteapta ceva de la mine aici! >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubirea inseamna fragiditate :x
    Ai scris atat de frumos 8->

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubirea asta ce face cu omul...
    Poezia e plină de sentiment, de tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai observat asta...
      Viata merge inainte, alaturi de ea...

      Ștergere
  9. asa de romantic, exact cum ne-ai obisnuit :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Un blog cu dragoste ... imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa!! x3
    Heii! Ai aici o leapsa de la mine http://vorbeinvant-gabriela.blogspot.ro/2012/07/leapsa-x3.html#comment-form . Sper sa iti placa. Sa ai o zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase versuri,cu suflet...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana! Intotdeauna o sa fie cu suflet, asta e reteta mea...

      Ștergere
  13. Hei ! :*
    Ai o leapșa la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  14. ”Imi esti un aspru dor...”
    Frumos îți exprimi sentimentele :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Incerc, si ma bucur ca reusesc sa va ating!>:D<

      Ștergere
  15. Ai primis o leapsa de la mine ! :*
    http://xyoumakemesmile13.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai primit o leapsa de la mine pe blog!:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi cer scuze tuturor de intarziere...am fost plecat la bunici si nu am avut internet deloc!:o3

    RăspundețiȘtergere
  18. Va multumesc mult pentru fiecare leapsa! O sa le citesc, insa nu stiu in ce masura o sa le si fac:">! Multumesc mult ca imi sunteti alaturi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...