Pages

miercuri, 16 mai 2012

Clipe fara viitor...

Clipe fara viitor...


Am nevoie, doar pentru un timp,
Prezenta ta, da-o uitarii,
Las-o acum la marginea marii,
Profita ca sunt doar un anotimp...

Am nevoie, doar pentru putin,
De vocea ta, ce-o vreau iar la mine,
De ce mi-ai redat atatea suspine,
De-n fata ta mereu ma inchin...

Am nevoie, doar pentru o zi,
De inima ta, ce nu vrea sa bata,
Iar am ghinion c-a fost blestemata,
Caci nici asa nu ma poate-auzi...

Am nevoie, de-aceleasi cuvinte,
Cu ele sa fiu, cand te vad pe tine,
Stiind ca nu esti si vrand sa m-aline,
Iar totul sa fie ca si dinainte...

46 de comentarii:

  1. Imi cer scuze pentru ce a iesit! Daca ar fi sa-mi recunosc greseala intre perioada asta incarcata cu tezele si cu bac-ul, sau intre faptul ca am reusit sa trec aproape in totalitate de perioada in care am suferit pentru ea, as alege acest lucru, ca fiind motiv a inspiratiei de atunci si a lipsei de idei din prezent...
    Nu cred ca mai trebuie sa spun nimic si sper ca ma-ti inteles! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci amandoi suntem intr-o perioada nasoala cu bacul, perioada venita dupa o alta si mai urata in care am suferit dupa cineva. Nasol, ce sa zic!

      Ștergere
    2. Cel mai greu! NU pot sa explic starea asta, nu o inteleg...cum din cauza cuiva, nu iti intra nimic in cap! Pur si simplu, nu iti sta gandul la asta, la invatat, si desi am o vointa destul de mare, tot timpul ma blochez si nu gasesc solutii!:-j

      Ștergere
    3. ~Spre deosebire de tine eu am avut norocul sa ma vindec pana sa intru in toata agitatia asta cu bacul. Trebuie sa te concentrezi foarte mult si sa incerci sa iti tii mintea ocupata cat mai mult. Se poate, crede-ma!

      Ștergere
    4. Cred ca ma va ajuta mult asta! Multumesc mult! >:D< :|

      Ștergere
    5. Nu ai pentru ce. Din ce am citit eu pe aici esti un om cu adevarat puternic, asa ca nu am dubii ca totul se va termina cu bine.

      Ștergere
  2. Te iunteleg perfect...
    Cand am crezut ca am trecut peste si eu cu suferinta pentru el, m-am regasit in cuvintele scrise de tine...
    Mi-au dat si lacrimile..
    Genial. Frumos. :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot eu ca om sa nu plang o data cu tine?:-<
      Off, imi pare rau...
      Multumesc!:|

      Ștergere
  3. Stiu ca intr-un final va fi bine si la tine! :) va rasari alt ,zambet si vei intalni alti ochii.Multa bafta la BAC stiu si eu cum e :-s.Si abea astept sa iti citesc din nou creatiile. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca vor veni toate, pana si noile compozitii, cat mai devreme!
      Succes si tie la BAC! :-<
      >:D<

      Ștergere
  4. Dupa cum probabil am mai spus, scrii minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa fie foarte norocoasa acea fata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc ca mi-ai vizitat blogul. Scrii foarte frumos, o sa mai vin pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Uh cat de profund , foarte frumos , trist si atat de sincer , bravo <3<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat sa cos cate putin din fiecare...Multumesc frumos!:o3

      Ștergere
  8. Fiecare om are nevoie de ceva dar de foarte multe ori acel ceva nu apare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, exact in momentele cand iti doresti cel mai mult...
      Off...

      Ștergere
  9. "Am nevoie, pentru-n alt zambet,
    De buzele tale, ce nu le-am atins..."...De asta am si eu nevoie.Bravo kid,ai reusit sa exprimi o buna parte din tot ceea ce simt si eu acum,congrats!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca am reusit, inseamna ca sunt pe drumul cel bun...:|
      Ma bucur mult, iti multumesc!>:D<

      Ștergere
  10. Tuuu iar vrei bătaiee :-w
    Fiecare e unic şi cu fiecare dovleac (aş spune broască, dar vreau să fiu drăguţă ;;)) eşti mai aproape de prinţesa din poveşti. Las-o de ..fiinţă a lu' Dumnezeu care te-a părăsit (necugetată fată !!)şi concentrează-te pentru BAC !!
    Aşa că arede-i vreo două palme Muzei tale şi revino-ţi !! :*:*
    Aştept alte poezii care să nu îmi mai apese plămânii de la atâta tristeţe !
    Ştiu că poţi să scrii şi despre sentimente mult mai frumoase :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o sa fie nevoie si de bataie ca sa ma trezesc putin!:|
      Pai, sa stii ca sunt mai constient acum, iar daca mai primesc astfel de incurajari nu o sa mai scriu atat de des despre ea, insa tot vreau sa raman cu tristetea, cu singuratatea...
      Nu iti multumesc, pentru ca nu iti place, nu imi cer scuze, pentru ca nu accepti, dar sa stii ca iti transmit cuvintele mele calduroase...
      >:D< :*

      Ștergere
    2. Aww eşti un dulce ♥ >:D< :*

      ps: numai văd eu bine sau ai zis că vrei să rămâi cu tristeţea ?! chiar vrei bătaie :)) treci peste, oricum rămâi cu amintirea ! de ce vrei să simţi şi durerea ? off :*:*

      Ștergere
    3. Eu nu vreau sa o simt, insa ea ma are pe mine... Nu am cum sa nu spun multumesc, pentru ca imi esti alaturi!-<
      >:D<!

      Ștergere
  11. Cititorii tăi te vor înțelege întotdeauna atâta timp cât le scrii. Dar nu uita, cu timpul, să treci peste, să accepți trecutul și să faci un nou pas zâmbind!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru civinte! Nu o sa uit, sunt sigur, insa am nevoie de un ajutor, unul special...de ea.

      Ștergere
    2. Va urma o nouă ea în curând :)

      Ștergere
  12. Sper sa dai de o alta ea cat de curand. Mi-ar placea la nebunie sa vad si versuri vesele aici, pline de iubire si fara suferinta :):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper, Roxi! Da, la asta ma gandesc si eu, as vrea sa fac si astfel de lucruri, dar sa am motive...
      Multumeeesc!>:D<

      Ștergere
  13. Imi place poza muult. <3
    Si stai tu linistit, vei trece peste. Momentan concentreaza-te pe bac, dupa te vei duce la o facultate si iti garantez eu ca vei intalni o alta ea. :)
    Trecutul e trecut, viitorul conteaza acum.
    A da! Am mai zis cat de mult imi place poza? :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, iti multumesc mult, Mimi!:(
      Ma concentrez pe bac, doar aici imi sta gandul acum...
      De poza, nu ai mai spus, si, ma bucur mult ca iti place!:o3
      >:D<!

      Ștergere
  14. frumos..dar rima nu te avantajeaza..
    ai putea incerca sa scrii si fara rima..numai sa nu-ti schimbi stilul
    felicitari pentru postare. minunata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da, stiu acest lucru...insa, pe parcurs, daca o sa mai scriu, sigur o sa contez mai mult pe o rima perfecta...
      Apreciez! :-<

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. ...foarte mult, de o fata!:|
      Insa, asta este, imi iau greseala asupra mea, pentru ca destinul e cel de fata...

      Ștergere
  16. Scrii foarte frumos:) Atat de sincer, pur si intri in profunzimea cuvintelor:X Ce mai pot spune...Cu siguranta o sa'ti mai vizitez blogul si succes la bac:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru cuvinte! Sper sa fie bine si la bac, si sa vin cu alte idei aici, altele noi...

      Ștergere
  17. "Am nevoie, de-aceleasi cuvinte,
    Cu ele sa fiu, cand te vad pe tine,
    Stiind ca nu esti si vrand sa m-aline,
    Iar totul sa fie ca si dinainte..."
    f fain. pt mine suna ceva de genul ca acea persoana de fapt nu exista decat in mintea ta.acea persoana pe care o vezi frumoasa si perfecta, dar care in realitate ti-a intors spatele.da,siner,se inhtampla,si e f trist.take care!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ma simt foarte implinit cand vad ca observati lucruri, pe care nici eu poate nu le stiam! Ce ai spus tu e adevarat, si e ceea ce reprezinta aceasta strofa! Apreciez...

      Ștergere
  18. Ce mult imi place poza :X dar si poezia la fel de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Andrei prietene tu ai un dar si ael dar e talentul de a scrie ai grija de el si nul lasa sa se piarda

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...