Pages

sâmbătă, 26 mai 2012

Astazi, ca ieri...

Astazi, ca ieri...

Astazi nu mai cantam, nu mai zambim,
Stand la inceput cu sufletul la gura,
Astazi, noi ne despartim,
Cum se desparte si noaptea de luna...

Astazi nu ne certam, nu ne prostim,
Cum noi faceam mereu, micuti copii,
Astazi, noi ne despartim,
Motivul despartirii doar tu-l stii...

Astazi nu vorbim, nu mai traim,
Ca o padure de sute de ani,
Astazi, noi ne despartim,
Cum se iubesc mereu doi dusmani...

53 de comentarii:

  1. ”Dar, te rog acum, prezent,
    ...nu-mi uita trecutul.”

    Foarte frumos! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact aceasta poezie, ma descrie. Imi descrie trecutul... Si pe mine insami. Frumos :|
    Imi place cel mai mult... :-<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si, am reusit sa fac din nou acest lucru! Multumesc frumos!:| Apreciez! :(

      Ștergere
  3. Superb finalul ”Dar, te rog acum, prezent,
    ...nu-mi uita trecutul.”
    Nu iti uita trecutul pentru ca nu il lasi tu sa plece, nu vezi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ asta, insa subconstientul meu lucreaza la ceea ce numesc eu, o despartire de trecut, macar pentru o scurta perioada...
      Multumesc mult pentru parere, Stefania!>:D<

      Ștergere
  4. frumos .
    dsepartirile sunt mereu triste...

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant:) totusi o sa fiu de accord cu toti:) Finalul este superb!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai reusit sa ma surprinzi intr-un mod placut.
    Pss: Toate se intampla pentru un motiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult!>:D<
      Iti dau dreptate, insa, astept motivul...:|

      Ștergere
  7. Ca de obicei îmi place <3 Daaaaar mă ucizi :)) numai fi aşaaa de melancolic :o3 e destul de tristă atmosfera de la atâta ploaieee numai vreau tristeţe şi de la tine :o3 :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca ti-am promis ceva, si chiar vreau sa fiu mai optimist, sa incerc altceva, dar este greu... Oricum, eu tot sper sa vina si cele pe zambetul tau!>:D<
      Nu am uitat, dar tot vreau sa iti multumesc, chiar daca nu iti place, pentru vizita!;)) :*

      Ștergere
    2. Nu e greu, tu o faci să fie aşa. Doar lasă-te purtat de val şi o să vezi că poţi zâmbi din toate nimicurile posibile <3 (eu aşa fac :)) )

      Nuuu îmi mai mulţumi :)) o să te bat într-o zi :)) :*:*:*

      Ștergere
    3. ps: ţi-am pregătit ceva la mine pe blog ;;) sper să-ţi placă :*

      http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/only-us.html

      Ștergere
  8. Superb:X Nici cuvinte numai am la cat de minunat scrii. Abia astept urmatoarea poezie:X Sunt sigura ca va fii la fel speciala ca toate celelalte;) Succes in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar cuvinte de lauda primesc! Uoff, nici eu nu mai am cuvinte ca sa mai pot multumi...nu stiu in ce mod sa o mai fac!:|
      Apreciez mult, Gabriela! >:D<

      Ștergere
  9. unele versuri din aceasta poezie mi se potrivesc dar eu as vrea sa uit trecutul insa prezentul nu ma lasa.
    ai scris frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, si tu, si eu, si multi altii ca noi de asemenea suntem legati de trecut...
      Este, sa spun asa, o placere sa stiu ca sunt persoane care se regasesc, pentru ca doar asa simt ca mi-am atins scopul!
      Multumesc, Denisa!>:D<

      Ștergere
  10. Desi m-a intristat,poezia e superba.Astazi...cat de multe ti se intampla"astazi".

    RăspundețiȘtergere
  11. Ultimele doua versuri m-au atins!:)
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Daa, din nou e trista... Nu cred ca ma pricep la altceva!:|

      Ștergere
    2. Sigur te pricepi, dar daca sufletul ti-e trist nu prea poti sa scrii altceva...

      Ștergere
  13. Cutremurător .M-a impresionat postarea,mi+a plăcut enorm!Te voi urmări şi te aştept oricând pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte ai folosit!:-<
      Multumesc frumos pentru parerea ta! Si eu te mai astept...
      >:D<

      Ștergere
  14. In primul rand, va multumesc mult tuturor, macar atat, caci cu alte cuvinte nu va pot impartasi multumirea mea!:| Ce vreau sa spun, este ca...nu imi vine sa cred ca inca va am alaturi! :-<

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi e o zi trista..
    Foarte draguta postarea. Tine-o tot asa ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru tine a fost?!:(
      Multumesc mult! Apreciez!:D

      Ștergere
    2. Da, am cam aceasi situatie ca tine momentan..Imi place sa te citesc, e linistitor..

      Ștergere
  16. Eu de azi am ineput ceva nou. Mi-am propus asta. Ar trebui sa incerci si tu ... rupe-te de trecut. Stiu, e greu si inca doare, dar exista medicamente pentru a trata asta. Incepe zambind :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput de multe ori, dar nu am reusit... Am zambit, dar de cele mai multe ori a fost unul fals...
      Am nevoie de acel cineva...

      Ștergere
  17. Absolut superbe versurile <3 imi place atat de mult cum scri..minunat..:o3 :x

    RăspundețiȘtergere
  18. Trist poem....dar surprinzatoare cerinta din final "nu-mi uita trecutul". Eu as fi spus: ~ nu uita trecutul~ ... banuiesc ca era un trecut in doi, un trecut impartit la doi :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un trecut in doi, dar... In primul rand, nu stiu ce trecut il considera ea, iar in al doilea rand, acest prezent nu vreau sa faca referire si la trecutul ei...e ca o razbunare sentimentala. Am suferit prea mult ca sa o implic si pe ea...

      Ștergere
  19. daca ar fi proba la bac sa compunem poezii, sigur ai lua 10 :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca m-am gandit si eu la asta!...sau sa rezumam, caracterizam in versuri, in propozitii scurte, de esenta... Nu prea imi plac eseurile:|

      Ștergere
    2. mie imi plac si eseurile argumentative, dar nu sunt de acord cu subiectul III. ei practic ne testeaza capacitatea de memorare, nu de creativitate.

      Ștergere
    3. Foarte adevarat! Trebuie sa tii minte exact acele cuvinte de la fiecare opera in parte! Asta este...

      Ștergere
    4. Eu incerc sa invat comentariile doar citindu-le. Fara sa ma chinui sa memorez. In sensul ca citesc mai multe comentarii la o opera, apoi fac eu unul singura cu tot ce am retinut.

      Ștergere
  20. Finalul este... wow! Superb! :X
    Imi place foarte mult sa te citesc! Nu stiu sa-ti explic cum ma simt :">... cand te citesc, ma simt linistita. :)
    ... mi-ar placea sa-mi scrie si mie cineva poezii... :-"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mimi! Inseamna mult aceste cuvinte pentru mine...:-<
      Ma bucur sa stiu toate aceste lucruri!>:D<

      Ștergere
  21. M-ai prins exact in starea asta si nu m-as mai dezlipi de poezia ta, doar ca sa inteleg ce se intampla, de fapt, cu mine.
    esti minunat...

    Lorelei.

    RăspundețiȘtergere
  22. frumos! te rog sa-mi permiti sa preiau randurile tale ! astept acordul:) printr-un simplu DA

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...