Pages

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Tic-tac, tic-tac...

Tic-tac, tic-tac...

Mereu o i-au pe-acelasi drum
Ca si cand nu as vrea, dar spun,
Tic-tac, tic-tac...
Asta-i tot ce ai aflat
Ca eu mereu am incetat,
Si nu ti-am spus, am suspinat,
Ingan,
deci am acceptat....
si asa s-a terminat.

Acesta-i sunetul ce il aud
Mereu la ceasul meu,
Tic-tac, tic-tac...
Ceva cu el s-a intamplat,
In apa l-am scapat,
Cred ca iar eu l-am udat,
Dar asta data s-a oprit,
Si a cedat...
ca mine de altfel.

Indragostiti se-opresc in parc, pe banca
Pe care eu niciodata nu am stat,
Tic-tac, tic-tac...
Ceva iar s-a intamplat,
De ea mi-am amintit,
Deci inca n-am scapat...
Norii pe cer inca se zbat
In agonie...
si-am plecat.

Si-nvinetit de ganduri, cu fruntea in pamant,
Sfarsesc cum am inceput, si ma tot framant,
Tic-tac, tic-tac...
Iti vine sa razi fara sens,
De asta eu as vrea sa am
Doua imagini omenesti,
Nu le cunosti?
Incearca...
si-ai sa-ti amintesti.

E greu?
Sa nu indraznesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...