Pages

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

O simt pe ea...

O simt pe ea...

Te simt in fiecare zi,
Vreau tot mai mult sa nu mai vii,
Ca ce mi-ai facut, fac si eu,
Si stii, macar imi pare rau.
Eu am gresit, si nu mai vreau...

Te simt in fiecare frunza
Ce cade noaptea pe trotuar,
In fiecare zi confuza
Ce se transforma in calvar.

Te simt in fiecare vorba
Ce stiu ca mi se adreseaza,
In fiecare zi superba
Cand stiu ca nu te-ntereseaza.

Te simt in fiecare floare
Care s-a stins in parcul trist,
In fiecare ceas ce moare
Ce nu-mi mai spune ca exist.

Te simt in fiecare mana
Atunci cand stiu ca-s ale mele,
In fiecare...Noapte buna!
Cand ceru-i 'nourat cu stele.

Te simt in fiecare bulgar
Ce-n mana iar mi se topeste,
In congelator imi doarme,
De tine el imi aminteste.

Te simt in fiecare noapte
Ce murmura in soapte reci,
In fiecare mort ce doarme,
In gandul c-am s-adorm pe veci.

O simt pe ea, ce imi ofera
Fata de tine, ea mai spera.
O simt si sper ca ea ma vrea,
Tu ai gresit, ea nu-i asa...

si-atat...
nu ma mai intreba!

2 comentarii:

  1. Asculta o melodie care se potriveste perfect poeziei tale:
    http://www.youtube.com/watch?v=dQlxjSm0qU0
    Nu stiu daca o sa-ti placa.... :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-<...cum sa nu imi placa?! :(
      Multumesc ca mi-ai adus aminte de ea...
      >:D<

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...