Pages

marți, 29 noiembrie 2011

O intamplare rara...

O intamplare rara...

O mie de cuvinte
Se-ascund in a mea minte,
Si ma inconjoara
Lin ca sa dispara,
Sa ma paraseasca
Cum au facut iara...

Vreau sa imi apara
Imaginea clara,
Ce-am visat aseara
Cand eram in gara,
Gandesc ca o moara
Si-asta o sa doara...

Seara e afara,
Ceata e diseara,
Gandul ma doboara,
Nu ma inconjoara,
Nici un fel de fiara
Nu ma infioara...

Slab eu sunt, si iara
Raman pe dinafara,
Nu stiu cum ma cheama,
Nu stiu ce ma-ndeamna
Sa vin c-o vioara
Si sa-i cant mioara.

Acum ma strecoara,
Sunt legat de-o sfoara.
Ce pana usoara
Care ma separa
De a mea vioara.
O-ntamplare rara...

Ea, ma tem s-apara...

Si ma-ndrept spre locuri
Care imi sunt mute,
Si ma pierd prin ele,
Tot apar, sunt sute...

Un sentiment aparte
Pe care nu-l voi arde,
Ci voi incerca
Putin a-l mai pastra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...