Pages

joi, 17 noiembrie 2011

In lumea mea...

In lumea mea...

Eu nu scriu poezii sau cantece,
Nu vreau, dar scriu versuri de dragoste si dor.
Eu scriu cuvinte pe care le-mpletesc in minte,
Imi scriu si realitatea, si nu mi-e usor...

Mai scriu si despre voi,
De fapt despre mine ca nu dau inapoi...
Mai scriu si despre ea,
Care refuza tot timpul sa vina-n viata mea.

Daca incerci sa intri in lumea cuvintelor mele,
Si speri speranta s-o gasesti,
Invata-ma intai ce inseamna viata, sau...
Mai bine nu-ncerca nici usa s-o deschizi.

Creata de inima mea si descrisa de orice intamplare,
Inceputa de nicaieri si neterminata inca...
Lumea cuvintelor mele acum, este si a ta,
Aici nu poti decat sa te incadrezi in descrierea mea...

Aici poti doar sa fii trist ca si mine,
Daca vrei intr-adevar sa intelegi ceva...
Si daca mai vrei, sa ma iubesti in tristetea mea.

Iar de vei incerca sa aprinzi lumina,
Si nu vei reusi...
Sa nu fii trist, ca nu esti primul care-ncearca.

Pentru mine,
sunt numere asezate in ordine alfabetica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...