Pages

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Am uitat sa uit...

Am uitat sa uit...

Sa fug de lume in cuvinte,
Sa zbor cu aripile frante,
Sa stiu atunci cand tot
In jurul meu ma minte...

De cate ori am vrut sa plec,
Sa-mi strang tot cerul in cuvinte,
Dar vad ca e atat de mare,
Si stiu ca si el ma minte...

Cu fiecare zi ce trece,
Uneori o simt prea mult, uneori e asa rece...
Dar stiu ca a fost demult.
Si totusi nu a trecut...

In gandul meu e totul scris,
Sa te mai am, e doar un vis...
Erai tot ce era mai bun,
Clipă, rămâi tu! Eu nu am cum…

E o poveste fara nume si-autor,
Scris cu parfum, cu drag
Din suflet, din dar...
Si cu maini albe ce se sbat in zbor...

Si da...a mai trecut ceva timp, si eu
tot am uitat sa uit de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...