Pages

marți, 25 octombrie 2011

Ceva pierdut...

Ceva pierdut...

Ceva cu "flori" nu am putut sa fac,
Asa cum eu am mai promis,
As prefera insa acum sa tac,
Si imi cer scuze...sa fie iar un vis?

A fost ceva ce doar la mine
Puteai citi si regasi,
Ca vorba faptului in sine,
Ca mine tu nu vei pati!

De-ai sti ce mult eu tin la tine,
Tu nu te vei purta asa,
Va trece dragostea din mine
Caci in curand te voi uita.

Voi fi alaturi, dar departe,
Nu vei putea schimba nimic.
Imi vei sopti vorbe furate,
Dar de-ale tale intr-un plic.

Tu vei dori sa-ti fiu alaturi,
Tu vei dori sa fim noi doi,
Dar eu te voi lasa in ganduri
Si voi pleca pe-un cer cu nori.

M-as bucura ca niciodata,
Dac-as uita tot ce a fost,
Dac-as trai ca alta data,
Si-as sti ca totul are-un rost.

De-ai sti cat sufar eu acuma,
C-ai procedat atat de rau.
Voi regreta mereu, intruna,
Caci nu mai esti in visul meu.

cel care trist, parca acum soseste...
si-o lacrima, ce singura zambeste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...