Pages

sâmbătă, 15 octombrie 2011

As vrea...

As vrea...


As vrea...As vrea...
Si cum sa-ncep nici nu prea stiu,
Facandu-ma ce n-as fi vrut sa fiu...
Dar sincer, seamana cu ceva viu,
Ceva devreme ce nu e prea tarziu.
Si timpuriu...

A vrea sa fiu un 'ceva' fara viata,
Caci de acel ceva, problemele nu se agata.

As vrea mereu sa ma cuprinzi usor,
Si sa ma-nbratisezi cu-n mare dor.

As vrea si sa opresc timpul in loc,
Ca tu, sa nu mai pleci deloc....

As vrea sa pot pleca intr-un loc cat mai departe,
Sa numar pasii ce ne vor desparte.

As vrea sa ma ascund de voi, de tine,
Dar nu am cum, caci ceva ma retine.

Tot timpul seara eu ma uit pe geam,
As vrea sa plang, dar lacrimi n-am...

As vrea printre oameni sa slujesc dreptatea,
Sa ascund de unul singur singuratatea.

As vrea, incet sa sfasii incercarea,
Ca sa nu mai existe...intrebarea!

As vrea sa nu mai fie nimeni cu simtirea
Fara alt sentiment decat...iubirea!

Asa ca, as vrea s-astept calm si tacut,
Sa nu mai am nimic din ce-am avut...

Dar pana atunci, as vrea si tot as vrea,
Prea multe, ca niciodata pace nu-mi vor da...

As vrea...nici nu stiu cum sa explic,
Si parca totusi, nu-mi mai doresc nimic...

Si-asa...
As vrea sa fiu altcineva...

2 comentarii:

  1. Doamne, atâât de dulce şi trist !! :x
    Citesc şi mă cuprind fiorii!! Ai un talent extraordinar !!

    Felicitări! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In majoritatea poeziilor mele se imbina doua stari opuse...doar cateva sunt in care predomina o anumita stare!
      Multumesc frumos si pentru asta!>:D<

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...